Ninguén osaría a día de hoxe crear unha PEME prescindindo da enerxía eléctrica, ou de un PC ou unha conexión de banda longa á rede da Internet.
![]() |
Inscribirse en Blogger. |
Os blogues reforzan a tua marca persoal, conectan coa tua audiencia, consolidan tua autoridade e proporcionanche unha nova canle de estar en contacto cos teus clientes.
A construcción de un Blogue ten un coste económico de cero Euros, pero non por iso deixa de absorber recursos.
Compre encher a bitácora de contidos relevantes, adecuados para o teu nicho, documentados e compre difundir seus contidos a traverso das redes sociais e ó tempo realizar un traballo de Optimización de Resultados nos Robots de Percura de Contidos na Rede. (SEO)
![]() |
Creando a conta en Google. |
Ainda que existen diversas ferramentas para crear un blogue gratuito, ( ver eiquí) vou centrarme na ferramenta que nos proporciona Google para levar esa tarefa a cabo:
O primeiro que necesitamos é crear unha conta en Google, e a partir de ese momento: ¡ A EDITAR !
Si derase o caso de que xa tiveras unha conta de correo electrónico en Gmai, abonda con que te dirixas á lapela Mais dende dentro da tua conta de correo-e, e facer click en Blogger. Alí premes en crear blogue novo, defines cal vai ser o tíduo da túa bitácora, o seu enderezo PUNTO.BLOGSPOT (Google verificará si o enderezo que proporcionas está dispoñible e si o tiduo da túa bitácora compre coas suas reglas internas para xeración de nomes) e xa podes publicar a túa primeira entrada.
![]() |
Creando un blogue novo. |
A partires de agora xa tes unha nova canle para comunicarte cos teus clientes ou co teu nicho de mercado.
Compre mencionar unha serie de cuestións importantes: Un blogue é coma un cativo. Compre coidalo para que medre san e robusto, para que interactue co resto da Internet, necesita que se lle dean coidados e presteselle atención.
Tamén é necesario falar del, difundilo e facelo visible. Primeiro antre os teus colegas e clientes mais cercanos, posteriormente en grupos de interese semellantes ós teus e xa mais tarde, ser capaz de automatizar as tarefas de difusión mediante os bots ou motores de búsca que pululan pola Internet.
Vaiamos por partes. Crea teu primeiro blogue, se é o caso, familiarizate coa interface do programa, xoga coas cores e o diseño, sintete satisfeito do aspecto.
Mais tarde abondaremos nas outras cuestións.
Enlaces Relacionados:
11 erros letais en un blogue.
Diferencias entre Web e blogues.
Bibliografía:
Corporate Blogging, Blogs como instrumento de gestión de la Comunicación Corporativa. ( Claudio Bravo)
Diferencias entre Web e blogues.
Bibliografía:
Corporate Blogging, Blogs como instrumento de gestión de la Comunicación Corporativa. ( Claudio Bravo)
¿Gustouche esta entrada ? ¡ Se a primeira en comentar!
¡Se queres pregunta! Non sabemos todo... pero quiseramos...
Necesidade dos blogues nas PEMES by Manuel Freiría Figueiras is licensed under a Creative Commons Attribution-NoDerivs 3.0 Unported License.
Based on a work at perfisociais.blogspot.com.
Sem comentários:
Enviar um comentário
Comenta tu opinión sobre esta entrada.
Leo y respondo a todos los comentaios.
Podría invitarte a escribir en este blog.